Wojciech Biendzio
W trakcie swojej kariery Wojciech przeprowadził szkolenia z zakresu strategii komunikacji marki, reklamy, marki osobistej na Facebooku, Instagramie, LinkedIn oraz zagadnień związanych z AI w Marketingu dla ponad 490 firm, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem. Jego ekspercka pozycja w branży znajduje odzwierciedlenie w roli wykładowcy akademickiego na elitarnym kierunku MBA w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Białymstoku, gdzie prowadził przedmiot E-Biznes. Ponadto, jako szkoleniowiec współpracuje z czołowymi magazynami dla marketerów w Polsce – Marketer+ oraz E-commerce w Praktyce oraz topowym oprogramowaniem do zarządzania social mediami NapolenCat.
Tomasz Jabłoński
Co-Founder i Członek Zarządu Tutlo. Współzałożyciel, trener i mentor Startup Academy – organizacji wspierającej osoby chcące wystartować z własnym biznesem, samorządy w realizacji przedsiębiorczych inicjatyw oraz duże firmy we wdrażaniu innowacji z wykorzystaniem startupowych metod. Od 15 lat zawodowo związany ze światem startupów. Zbudował największy inkubator przedsiębiorczości w Polsce, z którego pomocy skorzystało ponad 1000 firm. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Finalista konkursu EY Przedsiębiorca Roku 2019.
Konrad Kaczmarczyk
Karol Stefanowicz – Kolorek
Autor filmów, ekspert od contentu i poliglota. Absolwent University of the Arts London, gdzie studiował reżyserię dźwięku. Swoją karierę zawodową rozpoczął w gastronomii a po studiach zaczął pracę w branży medialnej, współpracując z takimi firmami jak Google, Meta, Snapchat lub Reddit. Podczas pracy w Meta uczestniczył w rozwijaniu formatów wideo krótkich form (Reels), w Google zajmował się analizą trendów muzycznych a w Snapchacie rozwojem treści dla młodszych odbiorców. Doświadczenie w pracy z algorytmami i strategią treści w globalnych mediach społecznościowych przekłada dziś na własne projekty twórcze.
Jako twórca internetowy zasłynął materiałami o życiu i kulturze Podlasia, w których humor, lokalna gwara i codzienne obserwacje spotykają się z nowoczesną formą przekazu. Jego treści łączą rozrywkę z edukacją, pokazując, że lokalne historie mogą mieć globalny zasięg. Jak sam mówi, „część mojej duszy żyje w algorytmie, ale druga część – w lesie pod Białymstokiem”
Adam Zdanowicz
Założyciel największej polskiej pracowni projektowo-wykonawczej rowerów customowych MAD Bicycles. Na jego rowerach jeżdżą Slash z Guns N’ Roses i polskie gwiazdy show-biznesu. Swoją działalność rowerową rozpoczął w 2013 roku po wygraniu konkursu Mój Pomysł Mój Biznes. Od tamtej pory pięciokrotnie uzyskał najwyższe tytuły na największych wystawach rowerów customowych w Las Vegas i San Diego. Od zawsze podkreśla, że robi rowery dla indywidualistów. Jest lokalnym patriotą, który oryginalne koncepcje łączy z tradycją. Reprezentował ojczyznę w obchodach Światowego Dnia Roweru w siedzibie ONZ w Nowym Jorku w 2023r. Był ambasadorem województwa podlaskiego podczas EXPO 2021 w Dubaju. Od 2021r. prowadzi Fundację MAD m.in. na rzecz rozwoju kreatywności i promocji polskości.




